Secretaresse - Internationale Praktijk (vervuld)
Voor het bemannen van ons secretariaat zijn wij op zoek naar een secretaresse met relevante ervaring in een internationale omgeving. Kom jij ons team versterken?
Jouw functie
Onder begeleiding van onze office manager beman jij ons secretariaat en ondersteun je onze back office. Jouw standplaats wordt Rotterdam (centrum). Parttime werken behoort tot de mogelijkheden.
Onder jouw taken en verantwoordelijkheden vallen o.a.:
- inkomende post verwerken en archiveren
- opmaak en verzending brieven, memo’s, rapporten e.d.
- het bemannen van onze telefooncentrale
- beheer CRM databases
- verzorging van onze kantoren en voorraadbeheer
- algemene ondersteuning back office
We schrijven zelf onze brieven en e-mails en halen zelf onze koffie maar we zijn jou wel iedere dag dankbaar voor jouw secretariële ondersteuning en het gezellig houden van ons kantoor.
Jouw werkdag zou er als volgt uit kunnen zien:
Je begint de dag met het halen van de post bij het postkantoor onder het Groothandelsgebouw. Je komt op kantoor en start de dag met een kop koffie of thee, checkt je email en verwerkt de binnengekomen post. Even tijd om te landen, een gezellige babbel en voor zover nodig werkoverleg met Karmana (office manager) en Alwin (controller) en Hester (administrateur) jouw directe collega’s. Als je bent opgestart check je de aanwezigheid van collega’s op kantoor en bestel je de lunch, verwerk je de post en check je jouw e-mails.
De ene collega wil graag dat je een poststuk klaarmaakt voor verzending, de andere wil graag een vertaling van een document en weer een ander geeft een bestelling door voor de volgende bestelronde van kantoorartikelen. Ondertussen sta je een cliënt telefonisch te woord en verbind je hem door met één van onze consultants. De ochtend vliegt voorbij. Tegen lunchtijd dek je de tafel in onze vergaderruimte en nodig je jouw collega’s uit voor de lunch. Tijd voor een gezellige lunch met collega’s op kantoor, of je hebt afgesproken met een goede vriend of vriendin ergens in de stad voor een broodje.
Na de lunch maak je snel de vergaderruimte in orde, want straks ontvang je een belangrijke cliënt die een afspraak heeft op ons kantoor. Daarvoor heb je nog jouw wekelijks werkoverleg met Karmana, waarin onder andere jouw to-dolijst voor de komende week wordt besproken. Na jouw werkoverleg maak je een brief aan de Belastingdienst klaar voor verzending en zorg je na ondertekening voor verzending per aangetekende post. Tussendoor heb je nog een “wat heb jij dit weekend gedaan gesprek” met één van je collega’s die komt buurten voor een kopje koffie. Als je deze collega uiteindelijk na vijftien minuten heel vriendelijk de deur hebt uitgewerkt, voer je op verzoek van collega’s een aantal nieuwe contacten in onze Outlook database in en pas je van een aantal contacten de NAW-gegevens aan.
Ondertussen wordt het drukker met bellen en moet je een aantal keren cliënten in het Engels te woord staan en doorverbinden. Daarna maak je de te verzenden post klaar, checkt nog een paar uitstaande punten en werkt jouw “to do lijst” bij en vult je uren in het urenregistratiesysteem in. Tegen vijf uur bereid je jezelf voor om naar huis te gaan. Op je weg naar huis doe je beneden de post nog even in de brievenbus en vertrek je richting huis. De dag is voorbij gevlogen!
Wie wij zijn
Tax Consultants International B.V. (TAXci) is een onafhankelijk fiscaal advieskantoor met vestigingen in Amsterdam en Rotterdam. Wij zijn een specialist op het gebied van internationaal belastingrecht. Wij werken met name voor buitenlandse bedrijven die zich in Nederland willen vestigen of hier al een vestiging hebben.
Naast fiscaal advies en fiscale compliance diensten, bieden wij onze cliënten administratieve ondersteuning, waaronder het opzetten en verzorgen van loonadministraties en aanverwante werkzaamheden. Ons team bestaat op dit moment uit 12 gemotiveerde professionals, waarvan het merendeel werkzaam is vanuit ons hoofdkantoor in Amsterdam
Ons DNA
- Meer dan 18 jaar actief in de internationale praktijk
- Betrokken bij cliënt en maatschappij
- Integer en recht door zee
- Hoogwaardige diensten tegen een eerlijke prijs
- Eén team
- Kantoren in Rotterdam en Amsterdam
- Vooral Engelstalige cliënten en relaties
- Bijna iedereen bij ons heeft een Big 4 achtergrond
- Wij doen “het nieuwe werken”
- Wij zijn in de cloud – hebben een paperless office
- Samenwerking binnen ons team staat voorop
Wat wij bieden
Wij bieden je een dynamische, flexibele en stimulerende werkomgeving die je uitdaagt om jouw talenten aan te wenden maar je bovenal veel werkplezier geeft! Je wordt onderdeel van ons team van gemotiveerde, enthousiaste en betrokken collega’s!
Wij kunnen alleen groeien als jij groeit - welke opleiding wil jij doen?
- salaris op Big 4 niveau
- 25 vakantiedagen
- overwerkregeling
- pensioenregeling (50-50)
- collectieve ziektekostenverzekering
- aanvullende arbeidsongeschiktheidsverzekering
- onkostenvergoeding
- reiskostenvergoeding
Werken op het hoogste niveau, kwaliteit boven kwantiteit, geen dag hetzelfde. Je bepaalt zelf je grenzen.
Moderne arbeidsvoorwaarden – parttime werken en thuiswerken is normaal voor ons! Ons hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam, maar jouw standplaats zal Rotterdam worden of een combinatie van Amsterdam en Rotterdam.
Functie-eisen
Je hebt een afgeronde mbo- of hbo-opleiding op secretarieel of administratief gebied, en hebt minimaal drie jaar werkervaring als secretaresse in een internationale omgeving.
Wij opereren in een juridische omgeving en vinden het daarom erg belangrijk dat je secuur en nauwkeuring kunt werken en dit ook leuk vindt om te doen!
De meeste van onze cliënten zijn Engelstalig, waardoor het ook noodzakelijk is dat jij goed Engels spreekt.
En “at last but surely not at least”: de human factor: je moet passen binnen ons team, daar onderdeel van uit willen maken en het bij ons naar je zin hebben! Daar is geen opleiding voor, het gaat om de match, maar die moet er zeker wel zijn.
Bel jij ons of bellen wij jou?
Ben je nieuwsgierig geworden naar deze vacature en naar ons bedrijf? Dan nodigen wij jou graag uit om ons te vertellen waarom jij denkt dat jij de beste kandidaat bent voor deze functie. We zijn natuurlijk ook benieuwd naar jouw CV.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Caroline van Noordenne via telefoonnummer 020-5709440 of door een e-mail te sturen naar caroline.vannoordenne@taxci.nl.
Wij maken graag tijd voor je!
Deze vacature is vervuld
Correspondentieadres: Tax Consultants International B.V., Postbus 29021, 3001 GA ROTTERDAM
Deze vacature staat open tot en met 15 oktober 2019.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld