Peter Bouchier
Expertise
Salarisadministratie en alles wat daar bij hoort.
Specialiteit
Op een zo goed mogelijke en professionele manier je klant service te verlenen.
Taken en verantwoordelijkheden
Als payroll manager ben ik verantwoordelijk voor een correcte verwerking van de salarisadministratie van de cliënten van TAXci.
Werkzaam bij TAXci sinds
1-12-2019
Werkervaring
In 1983 ben ik mijn carrière begonnen als boekhouder. Tot aan mijn sabbatical heb ik deze functie bij diverse soorten bedrijven verricht, zoals Nespresso, Zwart & partners, Houthoff, …….
Na mijn wereldreis van één jaar ben ik de salarisadministratie ingerold bij een klein accountantskantoor in Haarlem. Dit vond ik zo leuk en boeiend, dat ik mijn kennis graag wilde verbeteren en verdiepen. En dus heb ik daarvoor de benodigde opleidingen gevolgd.
Vroeger werd salarisadministratie erbij gedaan. Maar tegenwoordig kan dat niet meer in verband met de speciale regels en de jaarlijkse aanpassingen in de diverse wetten.
Na diverse accountantskantoren ben ik nu bij TAXci beland. Vooral de speciale cliënten met “Buitenland” trekken mij aan.
Opleiding
In 2010 heb ik mijn Vakopleiding Payroll Services (VPS) succesvol afgerond bij Markus Verbeek Praehep. Daarvoor o.a. mijn PDL, PDB en MBA (=Moderne Bedrijfs Administratie) behaald. Vervolgens zorg ik ervoor om bij te blijven in dit mooie vak door middel van permanente educatie. Deze verbreding en verdieping wordt geregistreerd via het NIRPA (Netherlands Institute Register Payroll Administration), waardoor ik de titel RPP (Registered Payroll Professional)
mag gebruiken. Tevens ben ik lid van de VNSa.