taxci
 

Bedrijfsadministrateur Internationale Praktijk (vervuld)

Voor de verdere uitbouw van ons bedrijf zijn wij op zoek naar onze nieuwe bedrijfsadministrateur (32/40 uur).
Kom jij ons team versterken?

Datum: 31-07-2019
0,8 – 1 FT
Standplaats: Amsterdam

 

Jouw functie

Jij wordt verantwoordelijk voor de volledige boekhouding van ons bedrijf, met externe ondersteuning van professionals. Jouw takenpakket is zeer divers en omvat eigenlijk alle werkzaamheden die je kunt verwachten van de financiële en fiscale huishouding van een internationaal dynamisch MKB bedrijf. Eén ding is zeker, bij ons ga je je nooit vervelen en raak je niet uitgeleerd!

Je rapporteert rechtstreeks aan de directie.

Jouw werkzaamheden omvatten onder andere:

  • het dagelijks bijhouden en beoordelen van de financiële administratie in Twinfield (extern),
  • aansturen salarisadministratie in Nmbers (extern),
  • ondersteuning facturatie praktijk in Qics Milestones (extern),
  • debiteurenbeheer (extern),
  • crediteuren- en contractbeheer, bank,
  • liquiditeitsplanning en bewaking,
  • het opstellen van de periodieke BTW/ICP aangiften,
  • de jaarafsluiting van de administratie (incl. rondrekening omzetbelasting, vennootschapsbelasting en loonbelasting),
  • het opstellen van de jaarrekening,
  • het periodiek rapporteren van de resultatenrekening van de kostenplaatsen aan de directie,
  • het verzorgen van diverse managementrapportages,
  • budgettering en realisatie versus budget analyses,
  • sparringpartner van de directie op het gebied van financieel management

Wie wij zijn

Tax Consultants International B.V. (TAXci) is een onafhankelijk fiscaal advieskantoor met vestigingen in Amsterdam en Rotterdam. Wij zijn een specialist op het gebied van internationaal belastingrecht. Wij werken met name voor buitenlandse bedrijven die zich in Nederland willen vestigen of hier al een vestiging hebben. Naast fiscaal advies en fiscale compliance diensten, bieden wij onze cliënten administratieve ondersteuning, waaronder het opzetten en verzorgen van administraties, loonadministraties en aanverwante werkzaamheden.

Ons team bestaat op dit moment uit 12 gemotiveerde professionals, waarvan het merendeel werkzaam is op ons hoofdkantoor in Amsterdam.

Ons DNA

  • wij zijn een team
  • bestaan 18 jaren
  • hoogwaardige diensten
  • "we love automation"
  • de meesten van ons hebben een Big 4 achtergrond
  • betrokken bij cliënt en maatschappij
  • wij doen "het nieuwe werken"
  • wij zijn in de cloud en hebben een paperless office
  • parttime en flexwerken is mogelijk

Wat bieden wij jou?

team

Wij bieden je een dynamische, flexibele en stimulerende werkomgeving die je uitdaagt om jouw diverse talenten aan te wenden maar je bovenal veel werkplezier geeft! Je wordt onderdeel van ons team van gemotiveerde, enthousiaste en betrokken collega’s!


grow

Wij kunnen alleen groeien als jij groeit – welke opleiding wil jij doen?

home
  • salaris op Big 4 niveau
  • 25 vakantiedagen
  • overwerkregeling
  • pensioenregeling (50-50)
  • collectieve ziektekostenverzekering
  • aanvullende arbeidsongeschiktheidsverzekering
  • laptop en telefoon
  • onkostenvergoeding
  • reiskostenvergoeding of auto van de zaak
star

Werken en opgeleid worden op het hoogste niveau, kwaliteit boven kwantiteit, geen dag hetzelfde.

list

Moderne arbeidsvoorwaarden - bepaal met ons hoeveel, waar en wanneer je werkt! Ons hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam, maar jouw standplaats kan in overleg ook Rotterdam worden of een combinatie van Amsterdam en Rotterdam.

Functie-eisen

education

Je hebt minimaal een afgeronde financiële/bedrijfseconomische opleiding op HBO niveau, zoals HBO Bedrijfsadministratie, SPD of HEAO BE/AC, of MEAO BE/AC aangevuld met relevante praktijkopleidingen.

home

Je ben een professional en begrijpt wat belangrijk is voor de administratie van ons bedrijf en bent in staat om dat ook in de prakrijk te brengen. Hands on, resultaatgericht en je staat open voor verbetering en innovatie. Het in kaart brengen van processen vind je leuk en het is voor jou ook een uitdaging om te zorgen dat de processen goed worden uitgevoerd en waar mogelijk verbeterd. Samen met ons ben je trots op de kwaliteit van ons bedrijf. Een goede sfeer op kantoor is belangrijk voor je en je draagt daaraan graag jouw steentje bij.

Heb je dan ook nog het onderstaande in huis dan zien we jouw sollicitatie graag zo snel mogelijk tegemoet!

  • minimaal 4 tot 6 jaren relevante en aantoonbare werkervaring op het gebied van het voeren van financiële administraties, bij voorkeur binnen een internationale commerciële omgeving
  • kennis van en ervaring met het verzorgen van de aangiften BTW en de aangifte vennootschapsbelasting
  • bij voorkeur ervaring met Twinfield, Infine, Elsevier Nextens, Nmbers, Qics, Radar, Microsoft Office en de bereidheid om je hierin te verdiepen en verder te bekwamen
  • de ambitie om jezelf verder te ontwikkelen tot Controller
  • je moet goed Engels kunnen spreken en schrijven

Bel jij ons of bellen wij jou?

Ben je nieuwsgierig geworden naar deze vacature en naar ons bedrijf? Dan nodigen wij jou graag uit om ons te vertellen waarom jij denkt dat jij de beste kandidaat bent voor deze functie. We zijn natuurlijk ook benieuwd naar jouw CV.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Ton Smit.

Deze vacature is vervuld




Correspondentieadres: Tax Consultants International B.V., Postbus 29021, 3001 GA ROTTERDAM

Deze vacature staat open tot en met 18 augustus 2019.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

Ton Smit